BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, November 1, 2009

"It's Sunday"



Hari ahad! kalau kt kdh or kltn bila ari ahad ja mesti org2 yg bkeja rasa tak best coz dh nk kena keja.. kalau lain2 tempat keja ari isnin so ari ahad leh la lepak2 g.. mcm aku plak start ari ahad ja.. xtvt bosan kembali.. huhu.. tp aku bkn nk cita pasal ari ahad.. hehe.. sbb bila weekdays slalunya aku bosan.. huhu.. ari jumaat ritu satu hari aku kt perak.. walaupun penat tapi best.. sbb aku tak dok umh ngadap laptop n astro je.. huhu.. aku teman cikgu mudin p amik keta baru dia waja cps AGY 881 (kempunan tak dpt 188) asalanya dia nk amik 188 coz besday dia 18/8 tapi dh takde so amikla 881.. takpe eh din.. nnti aku tolong amikkan.. haha.. pagi tu kitaorg gerak sesudah subuh bak kata cikgu mudin.. haha.. tapi kul 7 lebey gak baru gerak.. sampai gurun brekpes jap.. so sampai manjung dlm lebey kurang 10 lebey.. so bila sampai ja sana apa lagi trus menuju ke proton.. sampai2 tgk dah ada waja AGY tuh.. dia dgn aweknya pun mengusha usha la keta tuh.. da setel suma kitaorg pun gerak.. aku bawak kenari dia n dia naik waja dgn aweknya.. hehe.. maka kami pun p la ke kedai utk tinted keta tuh.. then toke dia kata kul 2 baru boleh.. takpala kami pun p la tinggal keta kenari n awek dia kt kolej komuniti.. so aku ngn dia nek waja baru nih p makan.. :D dah mkn kenyang suma kitaorg pun pusing2 cari mesjid.. ada satu masjid ni skit punya lawa.. tp sampai2 ja tgk takde org.. rupa2nya mesjid tu tgh renovate.. haha.. so kami pun tgk ada org pakai bju mlayu suma otw nk g smayang so follow ja la.. follow punya follow sampai la tempat org ramai.. igt kan mesjid rupanya dewan.. depa suma smayang jumaat lam dewan maybe sbb masjid tu renovate kot.. tak kisahla janji leh solat.. tp panaih la skit.. ;p dah siap suma kami pun p la kedai tinted tuh.. tunggu ja kt situ.. aku plak tgh ngantuk gila so lelap la jap kt kedai tuh.. wpun tk brapa selesa.. just takut ngantuk drive nanti.. sambil2 tunggu tuh aku pun ajak la mudin p minum sat.. borink dok dlm kedai tuh.. tgh2 minum tiba2 mamak tu wat suspen.. gas ape tah bunyi mletup.. so aku ckp kt din jom kita.. bleh dah kot.. risau aku... haha..

So bila dh setel suma.. kami pun p amik keta kenari balik.. dpendekkan cita kul 8 kami pun gerak balik.. dlm pjalanan tuh ada la benti 2 3 tempat mkn n solat.. rest2 jap.. so sampai umah dlm kul 12 camtuh.. agak penat.. sakit pinggang coz kenari DAU tak upgrade sit.. haha.. nway best drive keta tuh.. kona tak buang n lari.. so dah sampai umh mandi2 rehat2 jap.. then tdo.. sabtu ptg plak aku ada game HKC lawan Veteran Pengadil.. mlm ada bola epl.. sbb tu best bila ari jumaat n sabtu.. ada ja xtvt.. nex week maybe p kltn plak.. p antaq keta cikgu mudin.. hehe.. sabtu ptg mcm biasa ada bola.. yes! hehe.. so bila ahad.. xtvt bosan kembali.. huhu.. untuk pengetahuan suma.. segala perbelanjaan aku ke perak dtanggung oleh saudara najmuddin.. huhu.. tq so much din! aku kan penganggur.. ;p hee.. dkesempatan ini aku nk ucap kan thanx gak kt sapa2 yg drop by n komen2 n shout2 kt blog aku nih.. kalau ada pape yg nk diusulkan bleh ja.. bgtaw ja aku k.. ;)

Cikgu Mudin

0 comments: