BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Monday, November 2, 2009

-NONE-

salam,

Hati ni suruh jugak utk aku coret skit tentang apa yg tkubur.. Aku taktau.. Aku tak sedar.. Aku cuai.. Aku minta maaf pada semua.. Kalau ada diri ini yg telah wat hangpa terasa.. tak suka.. atau apa2 saja.. mcm aku kata sbelum nih.. kadang2 kita tak sedaq yg kita ni.. perangai kita nih.. tingkah laku kita nih dah buat org lain tak suka.. tak selesa.. terasa.. jadi andai ia berlaku.. aku minta maaf.. aku cuma insan biasa.. aku hanya manusia hina.. kadang2 kita terlupa.. kita takleh lari dr wat silap.. mmg org bleh ckp.. napa tak pikir dulu time buat silap tuh.. tapi.. suma org bleh cakap.. kalau Allah dah takdir kan utk terjadi.. dah takdirkan utk kita tak pikir.. hmm.. mungkin ada salah aku yg aku tak sedar.. jd.. MAAFKANLAH AKU.. mungkin dah dtakdirkan aku mcmni.. :) insyaAllah.. aku kena terima.. kadang2 kita terlalu ikut emosi.. kita buat org sakit hati.. yg penting hati kita puas.. tp kita lupa yg kita ada akal untuk kita fikir secara rasional.. itulah manusia.. mmg takleh lari dari kesilapan.. berterus terang lah dgn aku.. aku terima apa saja yg telah dtetapkan.. insyaAllah.. thanx.. ;)

3 comments:

khairuld7 said...

nobody's perfect..
sometimes little imperfections touch the deep side of ur heart ;)

BART said...

hmm.. u always correct dzullia.. but others? we cannot guess..

alor malai said...

aku nak mintak maaf byk2 la noo kalau ada salah silap dizaman lampau