BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, July 15, 2010

~Kau Pergi~




Akhirnya.. Kau Pergi...

Kau Pergi..
tinggalkan aku sendiri..
meniti hari2 yg tak pasti..
mengahadapi dugaan realiti..
yang telah ditetapkan illahi..

Kau Pergi..
membiarkan aku disakiti..
sakit terasa di dalam hati..
kau biarkan aku sendiri..
membuat hidupku tak bermakna lagi..

Kau Pergi..
insan yang ku sayangi slama ini..
yg ku sanjung setiap hari..
meneman aku di kala sepi..
akhirnya kau pergi tinggalkan duri..

Kau Pergi..
di mana hati dan budi..
kata-kata dan janji-janji..
yang pernah kau lafazkan sendiri..
sebagai ikatan kasih yg abadi..

Kau Pergi..
meninggalkan kenangan di dalam hati..
yg membuat aku menangis sendiri..
pada kenangan yg hanya tinggal mimpi..
akan ku bawa sehingga mati..

Kau Pergi..
membuat diriku tlalu sepi..
menangis setiap hari..
mengharapkan kau kembali..
tapi kau tetap menyakiti..

Kau Pergi..
tiada lagi yg indah kini..
hanya diriku termenung sepi..
meratapi cinta dan sayang ini..
kau berlalu pergi tanpa simpati..

Kau Pergi.. Kau Pergi.... Kau Pergi...

aku kan kembali pada illahi..
yg lebih menyayangi..

Kau Pergi tinggalkan aku sendiri.. i.. kini telah pergi kerana kerasnya hati.. untuk menerima ku kembali.. ku redha.. ku terima.. andai ini ketentuan illahi.. ku kan pergi tak kembali.. pada Allah yg lebih menyanyangi..

(◑﹏◐)

~♥Bart♥~

0 comments: