BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, July 29, 2010

__̴ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ ̡͌l̡̡̡̡.__

Salam Jumaat~ (◕‿-)

Di pagi yg indah ini.. penghulu segala hari.. mmg sungguh indah walaupun hujan lebat ribut petir skalipun.. kerana hari ini adalah hari "JUMAAT".. Kalau kata hari jumaat nih banyak amalan kebaikan yg kita leh dpt n buat.. byk amalan2.. yg afdal kita elok buat.. pada harini..

Hari Jumaat kt kedah gomen mmg cuti.. swasta plak ada cuti ada keja.. hehe.. mcm aku plak... ari jumaat kena keja half day.. huhu.. maklumlah company swasta.. apa boley buat.. :D tp kira ok la half day.. abih keja trus p smayang jumaat.. ptg da bleh balik Aloq Staq.. hihi..

Hmmm.. hati aku ni.. kadang2 rasa hepi.. kadang2 rasa sedih.. kadang2 rasa hepi dlm sedih.. tp kadang2 rasa sedih dlm hepy.. huhu.. aku sendiri pun tk dpt nk gambarkan.. susah sbenanya kita nk faham hati sendiri.. but, Alhamdulillah.. 2 hari ini.. hati aku rasa tenang skit dah.. aku rasa lebih kuat utk hadapi semua ni.. mungkin dgn adanya kawan2.. yg banyak give support kt aku.. thanx to all my pren.. hee~ :D

Now, aku rasa.. aku nak lebih tumpukan pada Allah.. Kerjaya.. dan Masa Depan.. aku perlu kuat..
Aku pun terasa gak nk hidup senang.. nak rilex.. nak tenang.. nak hepy... Terima Kasih ya Allah.. kau tenangkan hatiku ketika ini.. aku tahu.. kita takkan dapat lari dr masalah.. setiap hari kita mesti ada masalah.. besar ke.. kecik ke.. ia tetap masalah @ problem.. Allah yg beri kita dugaan & cabaran.. dan dr Allah juga kita memohon pertolongan.. (。◕‿◕。)

❤~Bart~❤

0 comments: