BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Friday, October 9, 2009

Bila Hidup Sudah Borink!

Assalamualaikum semua...

Bila hidup sudah borink! haha.. mungkin hidup hangpa suma ada yg hepy ada yg bz or ada yg borink mcm aku.. huhu.. Bila hidup hangpa borink apa yg hangpa semua buat? Dulu! bila aku borink aku akan tidow takpun g jalan sorang2 ka msg2 or kol.. tp skarang aku dapat tambah satu lagi aktiviti bila aku borink. guess wut? apa lagi. benda yg aku tgh wat ni la. contiang(conteng) kat blog yg masih fresh nih. Bestfren aku kata (enzoland) jgn rajin awai dah la post blog2 nih. lepas ni dah senyap tak update. selalu org mcm tu. InsyaAllah aku akan cuba update blog nih even aku sorang ja bkk n baca blog aku nih. huhu. Awai2 nih rasa mcm nak update setiap jam ja. biasa la tuh lumrah manusia. bila dapat benda baru kira dok cewi(main2) dgn benda tuh ja la. bkn stakat benda even kalau org pun. bila muncul org baru dlm hidup atau dlm erti kata lain bercinta suma benda best. suma benda baik. tp bila dah lama suma tak kena. mcm org ckp, awai2 kentut suma wangi, bila dah lama kentut semua bau bangkai. cuba hangpa suma tgk, dpt barang baru cewi2. pastu dah lama dah tak jaga. tapi bila barang tu dah antik suma org cari balik. suma org sanggup tawar harga tinggi2. btui dak? hmmm.. now aku pelik, napa bila tiap2 kali aku post mesti aku crita benda yg lari dr tajuk. :P adeh.. Ok la, aku nk p siap2 nk p walk-in intibiu kat menara Aloq Staq.. Wish me luck k! huhu.. so utk tatapan semua.. aku up gambaq2 time aku balik kg semelih kambing kemarin.. :D




tgh2 aku dok upload pic nih.. tetiba aku dpt satu berita dr Berita Harian yg membuatkan kita semua utk beringat-ingat dan sentiasa mengingati Allah.. Nauzubillah.. klik hat kt bawah nih.. renung2kanlah..

Check this out!

1 comments:

BART said...

testing2 komen.. :P